fredag 28 februari 2020

Agi. fart + runt

Första varvet tog My "vek" hopp få grund av att jag gjorde en liten sväng bakåt innan jag svängde mig mot henne.Andra varvet tog hon hindret framför tunneln istället för tunneln för jag handlade inte alls..                                                                  Tredje varvet var det meningen att jag skulle göra persjättö efter slalom men det var lite tight mellan hindren men vals fungerar ju bra.                         My har haft bra fart så här länge och runt handlingarna har fungerat utmärkt både från vänster och höger.Första starten med in in visade min handling runt, andra gången blev det ok, men nu har farten avtagit helt.                                 Måste komma ihåg att ta korta pass med My.

                      Rally-träningen var en "fot" träning samt                                       framför.                                                                                          Fot gick mycket bättre idag, använde klicker.                              Framför var utmärkt förutom att jag tyckte My                             satt sig en aning snett första gången.                                                                                                                                                 Överlag tycker jag att det går framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.