söndag 18 februari 2024

Februari 2024

 Det har fortsatt att vara kallt och nysnö men med tossor på fötterna klarar man sig bra. 

Kia mår bättre och hennes andningsfrekvens håller sig ganska bra under 30, men de senaste dagarna har den ökat så nu funderar jag på om det är hennes Caniphedrin som orsakar det. Jag funderar på att minska dosen till en fjärdedels tablett / dag. Jag ska oxå kontakta Västkustens ifall hon behöver vätskedrivande. 

My och jag har skidat några gånger med det har varit halt i skidspåret.

Vi har börjat träna rally igen hos Sevil.                                                                                                                                                         Jag tror att My har börjat höra dåligt, hon klarar inte mera att utföra rally-skyltar utan handling. Hon blir så olycklig om jag endast ger muntligt kommando, hon snurrar runt och försöker på olika vis göra det jag ber om.                                                                                                                                                           





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.