fredag 12 januari 2024

Januari 2024

 Januari började så kall - 32 grader, som tur har vi alla varma kläder.

Jag beställde tossor åt hundarna så att vi kunde vara ute i kölden. Jag tyckte nästan mina egen-sydda var bättre, My var alltid varmare om tassarna än Kia när vi kom in


Kia blev i så dålig skick under mellandagarna så vi var till Västkustens och fick hjärtmedicin, Vetmedin

Första dagarna i januari fick hon en Synolux kur för urinvägsinfektion samt Caniphedrin för inkontinens.

Hennes hjärtproblem har blivit bättre med medicinering. 😀💓

Vi var till SofFix den 15, det var meningen att både Kia och My skulle få behandling men jag tyckte inte Kia var i skick för för behandling. Jag var orolig att hennes urinvägs-inflammation inte var borta och hur hjärtat skulle klara det om hon fortfarande hade infektion i kroppen. 

My fick en helkroppsmassage.  Hon ömmade i vänstra bogens framsida och var stel i vänstra ryggslutet och fick elbehandling från bogens framsida och upp till "nacken" samt från ryggslutet till höften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.