tisdag 10 oktober 2023

Rally sidosteg

 My har haft så svårt att ta sidosteg så nu
har vi  börjat träna från grunden. Här är de första övningarna.

Jag vet inte om hon fortfarande har ont i vänster bakdel eller om hon bara är styv. Hon har så svårt att gå sidledes från höger till vänster, samma är det i bakdels-kontrollen, svårt att svänga från höger till vänster.

Kia är ju alltid med men jag filmer henne inte.😕


Fortsättning på sidostegs-träningen.

Banträning, det börjar ta sig. Lite mera träning så är det perfekt.                                                           Min älskade My är så otroligt duktig 😍.

Vårt nästa teknikprojekt blir molemmat oikealle täyskäännös, vi kan inte svängen ordentligt, (båda till höger). Jag tror dessutom att jag - vi kommer för nära skylten därför svänger inte My ordentligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.