tisdag 26 oktober 2021

Rally 25.10.21

Jag har legat i sängen i 12 dagar med RS virus sen jag kom hem från Uppsala. Fick inte smittan från Uppsala utan av Jaska.

Äntligen lättade det lite och jag for på rally och det var lika roligt som alltid.

Igen en VOI -MES bana.


Ny skylt för oss, vi övade ett par gånger och sen gick det bra



Lärde mig att jag måste vänta på My efter tunnelutgången för att få henne i fotgående och komma ordentligt till nästa utförande.


Mycket utmanande med så långa 


sträckor med My på högra sidan. 

Men det är bra att vi får träna på det som är svårt. 

Nytt på högra sidan var: 1 askel.... + spiraali oikealta med houkutus, vi hade leksaker som störning + pyörähdys + käännös oikeaan istu.

My reagerade ingenting på leksakerna utan var helt koncentrerad på utförandet.😀



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.