fredag 12 mars 2021

7 - 14.3.2021

 Rally med Sevil.



Jag blir alldeles slut i huvudet för jag måste fundera så mycket med alla skyltar. Det är ju alltid några nya varje gång. My hon sköter sig så bra. 😍

Här blev det högerhandling efter oikea täyskäännös.         Svängen och slalom gick bra trots jättehöga koner, oikea ympäri vastapäivään och molemmat oikeaan täyskäännös gick utmärkt och då var vi tillbaka till vänsterhandling.

Jag trasslade in mig vid istu, puolenvaihto takana istu för jag koncentrerade mig så till följande skylt.







Agility


Igen en jättekul träning, banan var en Salme Mujunen bana och den var riktigt rolig. My är ju vanligtvis inte så snabb in i tunnlarna med nu var det fart på henne. Hennes in in är suveren ingen tvekan där mera.✌ 

Vi gjorde pimeä putkikulma med leijeröint vid varenda tunnel och inte heller där var det någon tvekan. Om jag rytmar bra så lyckas allt.

Vi tränade tunnel 17 och slalom och jag gjorde leijeröinti ända till yttre sidan av tunnel 19 och tog emot där - vi hade ställt ett hinder mellan slalomet och tunnelingång 19.

Det var svårt, från början kom My ut ur slalomet vid de sista pinnarna - jag rörde inte på mig. Efter några upprepningar gick det bra - då rörde jag mig i sidledes mot hindret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.