fredag 6 mars 2020

Slalom


Svårt, men jag tyckte ändå vi lärde oss en hel del.
Det var ganska så svårt med skillnaden på slalom och tunnel.
Men så småningom lossade det lite.
Jag kunde inte handla från slalom till tunnel från vänster sida.
Det bör jag öva på. Från högra sidan gick det bättre.
Handlingen via hindren in till slalom var mycket snabbare när jag
handlade mellan hindren.
Det var så mycket som tre pinnar snabbare. Ska göra om den här övningen för att se om vi blir bättre.                                                         




Andra upplägget var svårt från början.           
Satte en target vid slalomingången och det
förstod My inte alls.
framförbytena vid slalomet gick bra, där
har vi inget problem

Rallylydnad
Vårt tema idag var framför och ligg.
Framför var lite svårt för vi har börjat
från grunden här hemma med klicker och eget initiativ
för att få My att komma och sitta rakt
framför = svårt.
i dag när jag såg filmen konstaterad
jag att vänster arm hålls ganska bra nere
MEN jag lutar mig över My, kan det också
föra henne snett.😏

Summan av träningen. Jag var på bättre humör idag, stressade inte.😊 Men träningen var ändå för lång.😔 Farten och orken tröt för My även om hon var bra med.💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.