onsdag 6 december 2023

December 2023

Vi har jobbat med Saana Töttöläs rally adventskalender, det var jätteroligt att få den för den gav mig lite inspiration att göra något med Kia o My. Jag är fortfarande utan energi.

Här är lukkorna 1 - 5

Idag den 6 december firar vi Finlands självständighet.

Lukka 6 - 10🌟⛄
Kia har mått dåligt hela veckan, hon började kissa på sig och jag gav henne Propalin. Det resulterade i  att hon fick såna hjärtklappningar, flämtningar och dålig matlust. Jag minskad lite på medicinmängden och det hjälpte. Men hon fortsätter att halta och jag tror att flämtningarna kommer av att hon har ont, hon har fått Rimadyl i två omgångar a två dagar. Inga haltningar de dagar hon får Rimadyl men ett par dagar efter det så fortsätter haltningarna och flämtningarna. Hon har bara varit med på morgonpromenaden och sen två korta kisspromenader.
My och jag har njutit i skidspåret.

Lucka 11 - 15🌞✨🎄
Lukka 16 - 20


Lukka 21- 24



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.