söndag 22 augusti 2021

22.8.20 Rallytävling i Seinäjoki.

 Rallytävling med Minna Hillebrand
















Första skylten fick vi ta om för My gick över till höger sida och kom en bit tillbaka. Det var första gången jag gjorde uusinta, så nu kan jag det också😐 Jag hade jättesvårt att få mina steg att passa in mellan skyltarna, därför blev nog jag osäker och My osäker även hon, - 3 poäng. Sen löpte det bra till skylt 9 där My tänkte nosa och vi fick - 1 poäng ( dåligt samarbete) Men resultatet blev 96/100 poäng ✌👏😀💓 och vi fick 

Rallylydnadsdiplom nybörjarklass RLD N ( RTK 1). Det betyder att i nästa tävling startar vi i fortsättningsklass. ( AVO) Då behöver vi inte ha kopplet mera, jess

Domarens kommentar: Koira upeasti kuulolla ja sen kanssa on helppo edetä radalla. Hienoa yhteistyötä.💕






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.