torsdag 1 oktober 2020

September

Efter 3 veckor i Uppsala är jag äntligen hemma och försöker vara i karantän.( Just nu behöver man inte det)  Underbart att kunna vara ute i naturen med hundarna. Vi hittade två döda grisar i skogen😮, undrar vem som dumpat dem där.

My och jag var och tränade med Johanna och Kelmi. Kändes att jag inte riktigt kunde fokusera ordentligt. Banan var en Birgitta Hermansson träning - lite av det vi behövde. 

Vi tränade bara den första banan.
Början var ok, från hinder 7 - tunneln 8 och sen slalom så handlade jag på på vänster sida av tunneln,  vi gjorde en app till hinder10, in in vid hinder 13, persjättö till 14. från 15 - 16 tyckte jag det var svårt. Det med att ta My i hand har jag svårt med( bör fundera ut en träning för det). Från 18 - 20 gjorde jag päällejuoksu vid hinder 19 och in in vid 20 (jag  gjorde också in in till 19 och runt vid 20).



 Den sista september var vi och tränade med Janika.

My hade inte riktigt bra fart förren sista rundan då blev det sprutt på henne. 😄 Ända fram till hinder 14 gick det bra, där gjorde jag en vals och Janika tyckte det var onödigt ( stoppar upp My) Vi försökte då med persjättö och det var nog mycket smidigare. Sen fortsatte vi ända till hinder 28 där jag lärde mig att springa ända till hindret och svänga snävt för att My ska få bra sväng till 29. 🙌





                                               





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.